Programem

Des de 1977 com associació primer i des de 2003 com a Fundació, La roda está especialitzada en organitzar espectacles i gestionar activitats culturals, socials, educatives i de lleure.

Tots els beneficis obtinguts de les programacions contractades amb la Fundació La Roda estan destinats a projectes socials i culturals que l’entitat promou a Catalunya.

Que vols organitzar?
Tant si ho tens clar com si no, t’ajudem amb les millors propostes en animacions, lleure, tallers, música….. Farem un esdeveniment únic, original i de qualitat. Més de 40 anys ens avalen.
Si ets escola, institució, associació, administració o particular possat en contacte amb nosaltres i t’ajudarem en el teu projecte.

No dubtis en plantejar-nos cualsevol questió o proposta: a La Roda estem oberts a escoltar les teves idees i som oberts a innovar.

El nostre objectiu es lluitar contra les mancances culturals dels barris més conflictius en el camp del lleure infantil i juvenil i difondre la llengua, la cultura i les tradicions del país. A la Fundació La Roda, som conscients de las necessitats de molts col·lectius i es per aixó que dediquem molt del nostre temps i tots els beneficis econòmics al desenvolupament de projectes soci-culturals impulsats des de La Roda.

Si estàs interessat a rebre més informació sobre disponibilitat o contractació dels nostres espectacles no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres:

c/ de la Sèquia, 9-11 Barcelona – 08003 – Telf 934147201 – administracio@fundaciolaroda.cat