Talent i emoció a flor de pell al X aniversari del Deslimita'M

El teatre Barts va acollir el passat diumenge 14 de maig, la X Trobada de Teatre Social per a Joves, Deslimita'M, una iniciativa de la Fundació La Roda i l'Associació Impacta'T.

L'acte, que va estar presentat per Jordi Callau, va comptar amb la presència de la jove actriu Laia Manzanares com a padrina d'aquesta edició d'aniversari. En aquest sentit, va ser tot un encert poder comptar amb la presència de la jove Oksana de la sèrie "Merlí" com a exemple de joventut amb una carrera professional inspirada en la feina i la formació diària.

Durant la trobada, els adolescents provinents de diferents centres culturals i educacionals de Montornès del Vallès, Ciutat Vella, Barcelona, Sant Just Desvern i Sant Adrià del Besòs, van escenificar les seves preocupacions i realitats amb històries basades en la seva quotidianitat i les seves vivències, que van acabar d'arrodonir amb els petits debats que es generava amb el públic de la sala sobre la temàtica tractada en cada obra.

La música va tornar a ser una protagonista important en aquesta edició, no només com a banda sonora de moltes de les obres sinó, també per les actuacions en directe dels nois i noies que van demostrar els seus dots musicals en diferents gèneres.

En aquesta trobada tan especial del X aniversari ens van acompanyar els representants dels ajuntaments de Montornès del Vallès, els de Sant Adrià del Besòs i Sant Just Desvern. També vam comptar amb la presència de la senyora Laia Ortiz, segona tinenta d'alcalde de l'ajuntament de Barcelona, el senyor Antoni Garcia, diputat d'Igualtat i Ciutadania i la senyora Roser Orriols, cap de Secció de Recursos per a la Infància i les Famílies de la Gerència de Benestar Social de la Diputació de Barcelona.

Tots ells, juntament amb el representant de la Fundació SGAE, van constatar la importancia de promoure el teatre social com una eina dinamitzadora pel desenvolupament personal i de grup dels joves.