Esmorzar solidari per a Tiretades

El passat divendres 2 de desembre, l'ICO l'Hospitalet va organitzar el segon esmorzar solidari en el qual es van servir més de 232 esmorzars. El total dels diners recaptats, a més de les aportacions addicionals, s'han destinat íntegrament al projecte 'Tiretades', que ofereix un espai de creació i expressió als infants i joves ingressats a les plantes de pediatria dels hospitals.

La directora de la Fundació La Roda, Anna Corbella, va ser l'encarregada de recollir el xec amb els diners recaptats durant la jornada que va resultar tot un èxit i de la que estem molt agraïts per la implicació i dedicació del personal de l'Institut Català d'Oncologia.

'Tiretades'
Amb col·laboració amb el centre i l'Aula Hospitalària, 'Tiretades' treballa per una millor recuperació i benestar dels pacients, a través de l'expressió artística. Les obres creades s'exposen a l'hospital, convertint els passadissos de l'àrea de pediatria en petites galeries d'art: espais que sorprenen amb creacions col·lectives, instal·lacions plàstiques i exposicions obertes.

Actualment 'Tiretades' es duu a terme amb col·laboració amb l'Aula Hospitalària Germans Trias i Pujol i les accions plàstiques són les protagonistes juntament amb els nens i nenes que esdevenen petits artistes.

Col·labora!