Arrenca la campanya nadalenca de El Corte Inglés amb l'espai infantil de Nadal

Del 3 al 18 de desembre, els centres catalans d'El Corte Inglés programen més de 500 activitats familiars gratuïtes, amb motiu de Nadal. Durant tots els caps de setmana i dies festius ininterrompudament, l'Espai infantil de Nadal oferirà gratuïtament espectacles de màgia, contes, titelles, pallassos, grups d'animació, música, circ als seus establiments barcelonins de Francesc Macià i Can Dragó, i també als de Cornellà, Sabadell i Tarragona.

La casa del Pare Noel i la festa del cagatió nadalenc pels més menuts de la casa són elements indispensables que mai falten a les instal·lacions de tots els centres comercials del Corte Inglés.
Un any més, la programació d'espectacles familiars de La Roda, és l'escollida per a la campanya de Nadal com a prova de fidelitat al treball ben fet, la qualitat dels grups i a la responsabilitat social que això suposa. Totes les programacions que es contracten amb La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la Fundació manté a tot el territori.
És molt important destacar el compromís que empreses socialment responsables com El Corte Inglés suposa per a projectes socioculturals d'entitats que, com La Roda, actuen d'elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

"L'Espai Infantil de Nadal" sempre convoca sessions de matí i de tarda, a les 12.00 h i a les 18.30 h
Totes les activitats són GRATUÏTES