La FAC i La Roda signen conveni de col·laboració

La Fundació La Roda d'Accions Culturals i del Lleure, ha signat un conveni de col·laboració amb la Federació d'Ateneus de Catalunya (FAC) amb la voluntat d'oferir el servei d'assessorament, contractació i programació d'espectacles familiars a tots els federats de l'entitat.

Amb aquest conveni de col·laboració la Federació d’Ateneus de Catalunya se suma a la gran Roda de cultura i lleure que durant 39 anys volta per tot Catalunya desenvolupant una gran tasca social i educativa amb tots aquells col·lectius en risc d’exclusió social.

Totes les programacions contractades amb la fundació La Roda tenen un benefici social directe en el desenvolupament dels projectes que la Fundació manté a tot el territori. És molt important destacar el compromís social que suposa per a projectes socioculturals d'entitats que, com La Roda, actuen d'elements generadors de valors com la igualtat, la solidaritat o la justícia amb els més vulnerables i que són imprescindibles en la societat actual.

Rodem junts!

FAC-Federació d'Ateneus de Catalunya