La Tamborinada torna a omplir el Parc de la Ciutadella de jocs, música i espectacles infantils

L'edició d'enguany de l'esdeveniment cultural i de lleure familiar més important de Barcelona coincideix amb els 50 anys del Grup de Folk

La Tamborinada ha omplert en aquesta edició el Parc de la Ciutadella de milers de famílies que van poder participar i gaudir de l'esdeveniment infantil més gran de Barcelona.

Durant tota la jornada, les més de 40.000 persones que van passar per la Tamborinada, van poder participar i gaudir de més de 30 dels millors espectacles infantils que durant tot el dia es van representar als 4 escenaris repartits pel parc. Els jocs tradicionals i les activitats esportives també van ser els grans protagonistes pels més petits de la casa que no van dubtar en experimentar, tant al passeig dels til·lers com als voltants de la plaça de la cascada, escalant pel rocòdrom o practicant la seva punteria als jocs de fusta.

Tallers amb valors socials, culturals i de lleure: Tamborinada 2018

Ja queda menys per a la celebració de la festa familiar més gran de Barcelona. El Parc de la Ciutadella serà com sempre l'espai triat per la gran trobada el 27 de maig de 2018 i que comptarà amb la participació de diverses associacions i entitats que formen part de la Fundació la Roda.

A partir de les 11.00 i fins a les 20.00 h es durà a terme la XI edició d'aquesta festa familiar, solidària, cultural i diversa: La Tamborinada 2018. Durant tot el dia trobareu els millors espectacles d'animació infantil i familiar repartits als diferents escenaris del parc i els tallers no poden faltar!

"Sóc de Canyelles" s'emet a BTV.

El programa DOC's de BTV va emetre dissabte passat, 12 de maig de 2018, el documental Sóc de Canyelles. El vídeo és fruit del treball participatiu entre el Centre de Formació d'Adults de Canyelles i l'associació de periodisme Fora de Quadre dins del projecte Comunitat, Aprendre des de l'Acció de la Fundació la Roda. Aquest projecte pretén reflectir la realitat dels barris fomentant la participació ciutadana.

Deslimita'M 2018

La Fundació La Roda juntament amb ImpactaT Teatre van presentar la XI Trobada de Teatre Social per a Joves, «Deslimita'm» el dissabte, 12 de maig, al teatre BARTS.
L'actriu Elisabet Casanovas, de la sèrie Merlí, va obrir la Trobada amb un discurs encoratjador per donar ànims a tots els nois i noies participants i destacant el seu compromís i treball en el projecte.

Biopolis solidari

El passat 14 d’abril, l'empresa de serveis educatius Magic Mirror, va organitzar una jornada de Biopolis familiar en benefici dels projectes socials i culturals que La Roda desenvolupa als barris de Catalunya.

Gràcies a iniciatives com aquestes, La Roda a pogut portar de forma gratuïta 1 espectacle familiar a una entitat cultural de barri sota el paraigua del projecte “La Roda als barris”.

Elisabet Casanova, padrina del Deslimita’m 2018

Deslimita’m, un projecte de Fundació la Roda i ImpactaT Teatre, tindrà aquest any a l'actriu sabadellenca Elisabet Casanovas com a padrina. La intèrpret és coneguda pel seu paper televisiu de Tània Illa en la sèrie "Merlí" i actualment participa en l'obra de teatre "El fantasma de Canterville" en el Teatre Condal de Barcelona.

Fundació La Roda i Tanaka Teatre junts a la Mostra d'Igualada

Fundació la Roda, present en la 29a Edició de la Mostra d'Igualada

L'obra “La petita Capmany”, una coproducció de Fundació La Roda i Tanaka Teatre, es va presentar el 12 d'abril a la Mostra d'Igualada, la fira de referència de teatre infantil i juvenil. Aquesta obra s'ha emmarcat en el 9è Mercat de Projectes d'espectacles, la presentació pública de 6 projectes familiars amb l'objectiu de fer possible la seva producció.

XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita'm.

La Fundació La Roda i ImpactaT Intervencions Teatrals presenten la XI Trobada de Teatre Social per a Joves Deslimita'm. La cita, que compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE tindrà lloc el dissabte 12 de maig al teatre BARTS de Barcelona.

Aquesta trobada reunirà al voltant de 120 joves participants, d'entre 12 i 20 anys, d'arreu de Catalunya que pujaran a l'escenari durant tot el matí per presentar onze peces teatrals creades per ells.

La Fundació La Roda a la IV Edició del Pleamar Vintage Market

La Fundació La Roda serà la responsable de gestionar la Kids Zone (zona per a nens) de Pleamar 2018. El 31 de març al migdia, els jocs de fusta gegants de la Roda tindran un espai dins d'aquest mercat.
L'objectiu d'aquest espai és fomentar el desenvolupament de la imaginació i la creativitat dels nens, allunyant-los per unes hores de les pantalles dins d'un marc afavoridor. Aquest mercat vintage i de segona mà va néixer en 2015 i es caracteritza per unir l'oci i la cultura a la platja d'Altafulla (Tarragona). A més de la zona infantil, el Pleamar comptarà amb zona de restauració i diverses activitats programades, com a música en directe o un Vinil Corner. Tot està preparat per passar una gran jornada amb tota la família.

La Fundació La Roda és una de les entitats seleccionades en la segona edició del projecte B-Value.

La Fundació Ship2B i la Fundació Banco Sabadell hi han posat en marxa la segona edició del programa d’innovació social B-Value, una iniciativa dirigida a entitats sense ànim de lucre de tota Espanya i que treballen amb qualsevol col·lectiu.

Pàgines

Subscriure a Noticies