“Quan jo tènia por”

Èxit en la presentació del documental “Quan jo tènia por”

El documental “Quan jo tènia por”, rodat per un grup de joves de Badia del Vallès, es va presentar el passat 13 de gener a la seu de la Fundació SGAE.

A l'acte van acudir les protagonistes i les seves famílies així com els representants de les entitats implicades en el projecte “Roda Rodem” del que forma part l'obra.

“Els Més Tumàcat” col·laboren amb la fundació La Roda en la visita dels Reis Mags a Can Ruti

La companyia “Més Tumàcat” estarà present al costat de la Fundació La Roda en la visita de les seves majestats els Reis Mags d'Orient que realitzaran el 5 de gener a tots els nens i nenes de l'hospital Germans Trias i Pujol de Badalona.

En aquesta ocasió tan especial, “Els Més Tumàcat” han volgut acompanyar a la Roda en aquesta gran festa que els professionals de l'hospital organitzen cada any i fer gaudir així als més petits de la casa d'un gran espectacle d'animació en els minuts previs a la tan esperada visita.

Recollida solidària de joguines

Un any més, la Fundació Real Dreams i l'Associació Cívica La Nau sumen esforços i organitzen la recollida de joguines a empreses, tendes, escoles i centres comercials, amb l'objectiu que tots els nens i nenes puguin gaudir de la mágia del Nadal.

Ambdues entitats volen sensibilitzar a la societat catalana sobre la importància de donar producte, a més de diners o aliments.

Taller de ceràmica per la Ciutat dels somnis.

La Ciutat dels Somnis, a substituït el tradicional Festival de la Infància, del 27 al 30 de desembre. Han estat quatre dies en què els més petits han jugat a ser grans experimentant amb un total de 80 oficis i professions.

Programacions nadalenques a El Corte Inglés

Aquest cap de setmana comença la programació de Nadal als centres que El Corte Inglés té a Catalunya.
Del 2 de desembre fins al 30 de gener, tots els nens i nenes podran gaudir d'espectacles de màgia, circ, conta contes, titelles o música en directe programats per la Fundació La Roda als espais del centre comercial.

#1000raons

El passat 18 de novembre la Fundació La Roda va col·laborar a l'acte #1000raons organitzat per l'Associació Front Marítim Barceloneta.
Durant tot el dia, el Parc de la Barceloneta va ser l'escenari de tot tipus d'activitats destinades al lleure familiar. De les 11 fins a les 8 del vespre, les famílies van gaudir d'activitats de robòtica, maquillatge, manualitats, esports i un munt d'actuacions infantils.

Renovem la nostra Etiqueta Responsable

La Fundació La Roda ha renovat l'Etiqueta Responsable, promoguda per Ingenieria Social i l’Associació +Responsable. Durant 4 anys seguits mantenim els nostres 10+1 compromís en els àmbits econòmic, social i ambiental i els nostres objectius de futur per continuar avançant vers la Responsabilitat Social.

La Fundació La Roda va rebre el 2013 aquesta distinció per la gestió de la RSO, la responsabilitat social com a organització en els àmbits econòmic, social i mediambiental, i per aplicar valors coherents amb la missió que com a fundació manté.

Quan jo tenia por

Un curtmetratge realitzat pel grup de RàdioBadia per a joves de la Fundació Oreneta del Vallès vol conscienciar sobre l'impacte del bullying en el seu entorn.
Una història basada en testimoniatges reals i escenificacions teatrals que relata l'infern que viuen diàriament les víctimes de l'assetjament escolar és l'argument que han treballat el grup de joves participants del projecte “RodaRodem”. Aquest projecte, forma part d'un programa coordinat per la Fundació La Roda i compta amb la col·laboració de la Societat General d'Autors i Editors. (SGAE).

7a Mostra de TitellesTibidabo

El Parc d’Atraccions Tibidabo acull aquest mes d'octubre la setena edició de la tradicional Mostra de Titelles. En aquesta edició, les programacions de la Fundació La Roda ham pogut participar d'aquest esdeveniment amb les companyies Tanaka, Teia Moner i Animamundi. Una selecció que presenta una proposta diferent per cada cap de setmana i que i promoure valors socials i culturals importants. Aquests espectacles han estat programats per facilitar i ensenyar als infants un seguit de coneixements per millorar la seva actitud vers la necessitat de seguir una dieta sana, propiciar el respecte i la tolerància i el respecte i protecció del medi ambient.

Chic y Tin, esdeveniment familiar a Barcelona

Aquest dissabte 28 d'octubre tindrà lloc l'esdeveniment familiar Chic y Tin a Pedralbes Centre.
Els jardins de Campoamor es convertiran en un espai ple d'activitats, tallers, actuacions, esports, sorteigs i un munt de sorpreses d'11:00 a 20:00 ininterrompudament.
Es tracta d'un espai dissenyat especialment per a nens i nenes de 0 a 12 anys en el qual es potencien les activitats que poden realitzar-se en família.
En aquesta edició, la Fundació La Roda estarà present amb un taller de maraques realitzades amb material reciclat. Aquest taller està pensat per contribuir d'una forma fàcil i divertida a la transformació de residus en objectes útils, sent una bona forma de promoure els valors mediambientals entre els més petits de la casa.

Pàgines

Subscriure a Noticies